Essence - Limited Edition: Hello Autumn, mijn aankoopjes

By | 08:30 Leave a Comment

Vanaf September heeft Essence deze limited edition: Hello Autumn in de schappen liggen.

Ik heb niet alles van de limited editie gekocht want ik was vooral benieuwd naar de oogschaduw palettes, blush en multi colour powder.
Later zag ik pas de lip cream en besloot allen de rode kleur mee te nemen.


Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!

Essence - Hello Autumn: Colour adapting powder blush - 01 Beauti-fall Red:

Naar deze blush was ik wel erg benieuwd. Deze blush past zich aan aan de ph waarde van je huid. Hierdoor zal de roze kleur zich aanpassen aan jou huidskleur.

Ook bevat deze blush een beetje goude glitters.


Swatch:

 Voor nu heb ik hem alleen nog op mijn pols geswatcht.
Het is een mooie roze kleur en ik ben heel benieuwd hoe deze blush zich aanpast op mijn wangen.


Essence - Hello Autumn: Oogschaduw palettes -
01 Walk in the park &
02 Keep calm & go for a walk
Deze 2 palettes zien er echt heel mooi uit en het zijn ook echt kleuren voor in de herfst!
De palette is verder heel simpel mooi doorzichtig met wat blaadjes erop.

 


Essence - Hello Autumn: Oogschaduw palette - 01 Walk in the park

Het eerste palette bestaat vooral uit lichtere kleuren zoals bruin tinten en een gouden tint.

 
 


Swatches:


De pigment is mooi en is goed aan te brengen.
De oogschaduws zijn zacht en gaat daardoor ook niet poederen.


Essence - Hello Autumn: Oogschaduw palette - 02 Keep calm & go for a walk:

H
et tweede palette bestaat vooral uit donkere kleuren zoals zwart en groen tinten.

 


Swatches:


Ook bij deze is het pigment heel mooi.

Ik kan niet wachten om hier een look mee te maken.
En ik denk dat ik dan vooral de 2 palettes zal combineren.


Essence - Hello Autumn: Lip cream - C01 Beauti-Fall red:

Deze lip cream hebben ze in 2 kleuren: een nude versie en deze mooie rode.
De nude kleur vond ik niet bij me passen en nam daarom alleen deze rode mee.

Door de kleur alleen al krijg ik veel zin in de herfst en om alles te gaan combineren tot 1 look.



 Swatch:


De lip cream dekt mooi en heeft een matte finish en ben benieuwd hoelang deze blijft zitten.


 Essence - Hello Autumn: Multi colour powder - 01 Autumn & the city:

Ik vind deze multi colour powder er heel leuk uit zien. Vooral dat de powder in verschillende herfst blaadjes is gedrukt geeft het al een leuk effect.




Swatch:


Het valt me op dat in deze multi colour powder ook erg glimmend is. Verder zijn de kleuren mooi licht en niet te donker. Ben benieuwd hoe deze om mijn gezicht is.


Wat vinden jullie van deze Hello Autumn - Limited editie van Essence?

Binnenkort ga ik er een totale look mee maken!
Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: