W7: In the night palette

By | 09:30 4 comments

Toen ik zag dat W7 na de In the buff en In the nude palettes met een 3de palette: In the night kwam. Wou ik die heel graag hebben, niet alleen omdat het leuk is om de hele collectie compleet te hebben. Maar ook de kleuren en de palette zien er gewoon geweldig uit.

Ik bestelde de palette op boozyshop.nl

Benieuwd naar meer foto's en swatches?? Kijk dan snel verder!

De palette heeft een mooie opvallende paarse kleur verder is de formaat
en model het zelfde als de 2 voorgangers.




Ook in dit palette heeft elke oogschaduw weer zijn eigen naam. Dat vind ik altijd erg leuk en handig. Wel vind ik dat er nu wel een paar hele rare namen tussen zitten.. haha



De kleuren op de achterkant vind ik niet helemaal over een komen met de kleuren in de palette zelf!



De swatches:


De pigment van dit palette is echt heel mooi! Het zijn mooie kleuren voor een avond look maar sommige kan je ook gebruiken voor overdag!



Wat vinden jullie van deze W7 in the night palette?


Ik kocht dit palette voor 8,95 op www.boozyshop.nl


Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit, je kan er wel een mooie smokey eye mee maken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooi pigment! Helaas zag ik hem vandaag nog nergens in de winkel, zodra ik hem ergens zie dan neem ik hem mee!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi he, moet je zeker doen als je hem tegen komt 😊

      Verwijderen