Catrice - Limited Edition: Check & Tweed, Mijn aankoopjes

By | 22:13 5 comments

Van het weekend kwam ik onverwachts deze limited serie tegen van Catrice. Ik was vooral benieuwd naar de oogschaduw palettes en de lipsticks. Maar de highlighter zag er ook heel mooi uit en besloot die ook mee te nemen.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!

Deze limited collectie staat in het teken van het britse leven. Zo zie je de vlag wel terug in de verpakkingen.

Catrice - Limited Edition: Check & Tweed - Highlighter Powder: Flagg The Union Jack



De verpakking van de highlighter is verder simpel. De powder zelf is mooi bedrukt waardoor ze 2 verschillende kleuren hebben gecreeerd.


Swatches:




Catrice - Limited Edition: Check & Tweed - Eyeshadow Palettes: 
London's Eye en Town of Crown



De verpakking van deze palettes vind ik wel wat hebben. Ook zijn ze makkelijk mee te nemen.


De kleuren combinaties vind ik ook erg handig. Een paar mooie neutrale kleuren met een groene en blauwe kleur erbij.

Swatches:
 


De oogschaduws hebben een hele mooie pigment. En de blauwe kleur vind ik heel erg mooi.

Catrice - Limited Edition: Check & Tweed - Velvet Lip Colours:
Queen's Beautea Time, Mind The Red en Brit Chick


De verpakking van de lipsticks vind ik een beetje saai. Het leuke hieraan vind ik dan wel dat deze lipsticks een totaal ander model hebben als de andere Limited editions van Catrice.



Ik vind het 3 hele mooie kleuren van een beetje licht rood tot een wat paarse kleur. Ook zijn de kleuren matt en dat is ook wel erg mooi. Ik heb er al 1 de hele dag op gehad en ze blijven ook best lang zitten alleen voelen je lippen wel wat droog na een tijdje. Ook hebben de lipsticks een mooie pigment.

 Swatches:


 Mijn favoriete kleur is toch wel Brit Chick!

Wat vinden jullie van deze Limited Collectie van Catrice en wat hebben jullie hiervan gescoord?

Nieuwere post Oudere post Homepage

5 opmerkingen: