Panda beertje

By | 20:31 6 comments

Begin van deze maand had ik al een blog geschreven over spfx make-up het maken van een latex panda neus!

Hier kan je het artikel nog eens terug lezen.

Vandaag had ik eindelijk tijd om mezelf te gaan schminken en om te toveren in een panda beertje.
Het vest komt van de primark waardoor ik op dit idee kwam. En als zeg ik het zelf vind ik hem erg goed gelukt en leuk geworden. Ik vind het nu nog leuker omdat ik alles helemaal zelf heb gemaakt en mijn eigen idee is!!

Zie hier de resultaten van mijn panda beer avontuur! :)





Nieuwere post Oudere post Homepage

6 opmerkingen:

  1. Nogmaals wauw, haha, het resultaat is echt super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik zou willen dat je mij zo mooi had kunnen schminken voor 't carnavalsfeest gisteren. Top! Zelf had ik de panda-onesie van de Primark... en natuurlijk panda-schmink... maar zonder zo'n gave latex panda-neus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks :) als het kon had ik je zo geschminkt. maar nu zag je er vast ook heel leuk uit..

      Verwijderen
  3. stuur eens een link van dat vest, en waar haal je die muts vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik been Robin en ben 13 jaar. Ik woon in Noord Brabant. Kun je me ook zo eens schminken want ik vind dit zo cool!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de blog over het snuitje is weg gehaald. Was precies wat ik nodig had :p

    BeantwoordenVerwijderen