Nieuw: Schattige nagellakjes in de vorm van een ijsje!

By | 20:11 6 comments


Deze schattige nagellakjes in de vorm van een ijsje kreeg ik een paar dagen terug van mijn moeder.

Benieuwd naar meer foto's en swatches?
kijk dan snel verder!!

Deze nagellakjes zijn van het merk: Boulevard de beaute.
Zelf ken ik het merk niet maar meestal hebben onbekende merken wel hele leuke verpakkingen.

Van deze 6 mooie felle kleurtjes krijg ik meteen zin in de zomer.
Ook dekken ze heel erg goed, de gele en de donkerblauwe kleuren hebben 2 laagjes nodig.

Ze zijn nu bij de Wibra te koop voor maar 1 euro!! Echt een koopje!

Helaas hebben deze nagellakjes geen namen.



Boulevard de beaute - Geel



Boulevard de beaute - Zalm Roze



 Boulevard de beaute - Fel Roze



Boulevard de beaute - Mint Blauw



Boulevard de beaute - Fel Donker Blauw



Boulevard de beaute -  Fel Donker Paars


 Mijn favoriete zijn de Zalm Roze, Mint Blauwe en de Fel Donker Blauwe!

Nieuwere post Oudere post Homepage

6 opmerkingen:

  1. wat een schattige lakjes!!!

    Je blog ziet er trouwens echt super mooi uit, wat een leuke layout!
    Ik kijk uit naar je volgende artikel,

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lakjes =)
    Vooral de fel roze ben ik er fan van!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes!! Ik heb ze ook allemaal gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had ze allemaal behalve geel, maar uiteindelijk moest ik die toch wel hebben :) wat is jouw favoriete kleur?

      Verwijderen
  4. Leuke lakjes ! De mint blauwe heb ik ;)

    Mylifeasfanta.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen