Mini haul - Beanies van de action

By | 00:30 Leave a Comment

Afgelopen donderdag toen ik bij de action was en langs de rekken van de sjaals en mutsen liep viel me oog meteen op de fel blauwe en roze beanies. 
Blauw is mijn favoriete kleur en wist hoe dan ook deze gaat mee. 
De roze is ook heel fel van kleur, normaal hou ik niet echt van roze maar toch vond ik deze wel wat hebben en kon ik hem ook niet laten liggen. Omdat ik met mijn vriend was en hij al een paar rekken verder liep. Had ik er niet echt overna gedacht om te kijken welke kleuren ze nog meer hadden.

Vandaag had ik mijn blauwe beanie op en toen vroeg ik me af of ze misschien nog meer kleuren hadden zoals zwart en grijs want die zijn makkelijk te combineren. Dus besloot ik om vandaag nog eens een kijkje te gaan nemen. En ze hadden inderdaad meer kleuren, helaas was er nog maar 1 zwarte en die was ook nog eens beschadigt dus die heb ik laten liggen. En heb ik de grijze en de paarse beanies meegenomen. Ook hadden ze een leger groene kleur maar die kleur vond ik niet zo leuk en ze hadden nog verschillende met prints erop maar die vond ook niets.


Maar toch ben ik blij met de 4 beanies die trouwens maar €1,50 kosten!



Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: