Nieuw: Buy In Coins - The Balm - Nude Tude palette

By | 17:03 7 comments


 Buy In Coins verkocht al een tijdje neppe palettes van Naked en Too Faced. Maar sinds kort hebben ze er weer een paar nieuwe bij. Deze Nutde Tude van The balm, Lorac Pro palettes en de chocolate bar van Too faced.

Omdat de Too faced palettes mij goed waren bevallen besloot ik deze palettes ook te bestellen. (behalve de chocolate bar want die heb ik al). Het scheelt gewoon een hoop geld!

Als eerste review ik de Nude Tude palette!

Voor zover ik dit palette heb kunnen vergelijken met foto's van de echte palette op internet ziet deze er precies het zelfde uit.

Zowel op de achterkant en in het palette kun je de namen van elke kleur oogschaduw vinden. Ik kwam er net pas achter dat alle namen met een S beginnen. Wel grappig vind ik!


Het pigment van de oogschaduws zijn erg goed. Het enige nadeel is dat sommige een klein beetje poederig zijn. Verder zitten er in dit palette neutrale kleuren en een paar met een shimmer erin.

Ook heb ik met dit palette een oog look gemaakt.




Ik vind deze deze neppe palette van Nude Tude erg mooi!

Op Buy In Coins kost deze maar € 7,28
Link naar de palette


Nieuwere post Oudere post Homepage

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Sultry is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww dit ziet er zo goed uit! Ben benieuwd naar de andere paletten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf palette! Ik ga gelijk kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede pigmentatie! en mooie look heb je gemaakt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi palette, ik heb hem ook gezien op de site! Zit er ook een doosje bij?
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit niet echt een doosje omheen, maar om het palette zit een soort papiertje waar je hem inschuift met daarop dezelfde afdruk als de voor en achterkant van de palette :)

      Verwijderen
  6. Gaaf zeg! Mooie pigmentatie inderdaad. En het uiterlijk van het palette is natuurlijk al super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen