Nieuw: PS. Love.. Primark - 4 Shade eye shadow palettes

By | 17:15 2 comments

Laatst nam ik bij de primark deze 4 eyeshadow mini palettes mee.
Ook benieuwd kijk dan snel verder!

Ik was erg benieuwd of voor de 2,50 de pigment goed zou zijn.
Een pluspunt van de verpakking is dat je doormiddel van kleuren stickers je kan zien welke kleuren er in zitten. Verder is de verpakking simpel zwart met gouden letters.

In totaal bevat elke mini palette 4 kleuren en zijn er 4 verschillende kleur tinten te koop:
- Zwart/Grijs
- Bruin/Goud/Roze
- Blauw
- Bruin/Groen


De oogschaduws zijn vooral metallic maar in de groene/bruine palette zit ook een matte kleur.




 swatches:



En dan de swatches, ik vind dat de pigment van elke kleur erg mooi en goed is. En vind het voor 2,50 meer dan waard.

Ik vind vooral de bruin/Goud/Roze en de Bruin/Groene palettes mooi!

Wat vinden jullie van deze mini palettes van de primark?

Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kleuren, en een fijne pigmentie :) Zeker voor die prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik had niet zulke goede pigmentatie verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen