Make-up haul - Nieuwe collectie Catrice, Rimmel London en Essence en Sale

By | 18:04 6 comments

De afgelopen week zijn er bij Catrice, Rimmel London en essence weer nieuwe producten uitgekomen.
En daar heb ik het een en ander van gekocht. Helaas is hier nog lang niet alles uit.
Ook heb ik nog een paar dingen in de sale gekocht!

Benieuwd naar meer foto's kijk dan gauw verder!

Deze Lente/zomer zijn de pasteltinten helemaal in.
Ook zie je dat terug in de nieuwe collectie van Catrice, Rimmel London en essence!

Ik begin met de nieuwe collectie!


Rimmel London - Sweetie Crush



Van Rimmel London heb ik 3 nagelakjes gekocht van de Sweetie Crush lijn.
In totaal hebben ze 5 kleuren: Geel, Groen, Roze, Paars en Blauw.
Ik heb er zelf de Roze, Paarse en blauwe meegenomen omdat ik die kleuren meer draag dan de groene en gele. Het zijn mooie pastel tinten en hebben een sand effect.


Sweetie Crush - CandyFloss Cutie




Sweetie Crush - Violet Swizzle

 


Sweetie Crush - Blueberry Whizz





Catrice - Absolute Brith Eyeshadow Palette
& Crushed Crystals

In veel plaatsen was een deel van de nieuwe collectie van Catrice al uit. Maar hier natuurlijk niet elke dag ben ik wezen kijken.  Gisteren hadden ze eindelijk de nieuwe eyeshadow palette: Absolute Bright en de crushed crystals nagelakjes.



Absolute Bright Eyeshadow Palette




Van Catrice had ik al de Absolute Nude Eyeshadow Palette en die is al bijna aan vervanging.
Daarom was ook ook erg benieuwd naar deze palette en ik vind de kleuren erg mooi.
Ik heb de palette verder nog niet uitgeprobeerd.


Crushed Crystals

De naam zegt het al een beetje: Crushed Crystals, deze nagelakjes hebben een sand effect met een mooi glitter effect erdoor. Ze hebben in totaal 6 kleuren maar ik besloot er maar 4 te kopen.
Omdat ik van de nieuwe collectie ook no de Luxury: Holografische nagellakjes wil hebben.

Crushed Crystals - PLUMdogMillionaire




Crushed Crystals - Shooting Star




Crushed Crystals - Oyster & Champagne





Crushed Crystals - Call Me Princess

 



Essence - Limited Edition:Love Letters / Eyeshadow Palette, Highligthter
& All about Candies en Brushes.


De Limited Edition: Love Letters van Essence zag ik opeens bij de kruidvat liggen. De eyeshadow palette vond ik erg mooi eruit zien. Het model lijkt heel erg op de eyeshadow palette' s van Catrice.
Ook zag ik dat ze een mooie highlighter hadden, ik had dat nog nooit gebruikt en was wel benieuwd ernaar. Dus die besloot ik ook mee te nemen. Ik heb ze beide al gebruikt en vind de kleuren erg mooi en goed dekken met een primer eronder. Ook de highlighter vind ik er mooi een geeft een mooie gloed over je gezicht.


Limited Edition:Love Letters / Eyeshadow Palette: Ever thine, ever mine, ever ours







Limited Edition:Love Letters / Highlighter: Love Poem





Eyeshadow Palette: All about candies

Deze All about candies eyeshadow palette zag ik liggen in de bak met afgeprijste make-up spullen. Voor 50 cent heb ik deze meegenomen en toen ik later online ging zoeken naar swatches ontdekte ik pas dat deze eigenlijk van de nieuwe collectie is.
Dus een foutje van de winkel maar dat vind ik niet erg :) Ook zag ik dat ze nog 3 andere versies verkopen. De All about: Nude, Paradise en Sunrise. Helaas lagen deze niet in de afgeprijste bak en heb ik ze tot nu toe ook nog nergens anders gespot.
Het zijn echt pastel kleuren en zijn een beetje mat/glimmend metallic.





Brushes

Ik had al een tijdje de kabuki brush van Essence en zag dat ze nog meer brushes hadden die ook heel zacht aan voelen en besloot ze allemaal mee te nemen.
Op de foto kan je zien waar elke brush precies voor is.




Calvin Klein - Blushes (sale)

Deze Blushes van Calvin Klein heb ik in de sale gekocht bij BigBazaar.
Ik vind de groote van het doosje erg handig en de kleuren ook mooi. Ik wil een beetje verschillende kleuren blushes gaan uitproberen en kijken wat er allemaal wel en wat niet mooi staat.





Tip:
Aankomende vrijdag (14) en zaterdag (15) heeft de Etos 50% korting
op al het Make-up van Maybelline.
Nieuwere post Oudere post Homepage

6 opmerkingen:

  1. leuke aankopen en jaloers op je essence en catrice koopjes want hier is de nieuwe collectie er nog niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) Van catrice ligt er pas sinds gisteren maar nog lang niet alles en essence al wat langer. Maar ik vind het ook echt heel irritant dat de collectie niet in alle steden te gelijk in de winkels ligt.

      Verwijderen
  2. Leuke haul! Ik merk wel dat je net zoals ik ook toe ben aan die frisse en vrolijkere kleuren! Ik zat er inderdaad ook aan te denken om wat leuke nagellakjes te halen maar heb het nog niet gedaan, jouw post drijft me er wel meer naar :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) Ja ik vind de pastel tinten erg mooi, ook meteen in dit sombere weer wat mooie frisse kleuren. Ik heb eigenlijk te veel nagellak maar deze kleuren zijn gewoon zo mooi (A) Ben benieuwd welke nagellakjes je eventueel gaat kopen :)

      Verwijderen
  3. Wat leuk die tekst in je blush! Mooie dingen, vooral die blushes van CK! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen