Swatches van de Mac lippenstiften - Lady Gaga van ebay

By | 01:53 4 comments
Gisteren gebruikte ik mijn Mac lippenstift: nummer 06 voor het eerst.
Vandaag had ik tijd om ze allemaal te swatchen en er foto's van te maken.
Ik vind alle kleuren heel mooi en heb tot nu toe nog geen favoriet.
Ook zie je nu goed dat alle kleuren ook echt verschillend zijn.

Zie mijn vorige blog om alle foto's van de lippenstiften bij elkaar en apart te zien:


Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 01

Wil je alle swatches zien klik dan gauw verder.


Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 02

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 03

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 04

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 05

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 06

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 07

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 08

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 09

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 10

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 11

Mac Lippenstift / Lady Gaga - Nummer 12


Hier alle swatches naast elkaar!


Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. Ik vind nummer 2 en 8 heel mooi! Gebruik jij hier een lippenstiftkwastje voor of?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik gebruik geen kwastje ervoor, wel doe ik soms de randjes met foundation mooi maken :)

      Verwijderen