Ebay: Mac lippenstiften - Lady Gaga

By | 23:57 4 comments


Gisteren kreeg ik eindelijk mijn pakketje binnen met de 12 Mac lippenstiften!

Benieuwd naar meer foto's kijk gauw verder!

Op een paar blogs had ik deze lippenstiften  al voorbij zien komen.
Ik vond ze meteen leuk en besloot ze ook te kopen.

In de advertentie staat dat alle kleuren nude zijn, maar dat zijn ze gelukkig niet en krijg je echt 12 verschillende kleuren.
De lipsticks zijn natuurlijk niet echt en zijn gebaseerd op de Mac lippenstiften van Lady Gaga.


Alle 12 de lippenstiften zitten in een klein doosje!


Helaas hebben de lippenstiften geen naam maar zijn ze genummerd van 1 t/m 12.


 Hier zie je de verpakking met een handtekening van lady gaga erop waar elke lippenstift in zit.
Ook de  lippenstift zelf zijn mooi zwart met rood.

Hier kan je duidelijk zien dat ze allemaal een andere kleur hebben ook staan ze op volgorde van
1 t/m12! Ook de binnenkant ziet er mooi rood uit met een handtekening erop gedrukt.


Nummer: 1
Nummer: 2

 Nummer: 3
 Nummer: 4
 Nummer: 5
 Nummer: 6
 Nummer: 7
 Nummer: 8
 Nummer: 9
 Nummer: 10
 Nummer: 11

  Nummer:12

Ik heb de lippenstiften nog niet uitgeprobeerd maar ben er nu al hardstikke blij mee.
Ook maken ze mijn make-up organizer meteen een stuk leuker!


Momenteel zijn de lippenstiften bij de verkoper waar ik ze heb gekocht uitverkocht.
Maar je kunt ze nog wel vinden bij andere verkopers.
Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. Heb je ook een linkje naar de advertentie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verkoper waar ik ze bij heb gekocht verkoopt ze niet meer vandaar dat ik de link er niet bij heb gezet. Maar heb wel een paar andere verkopers gevonden die ze ook verkopen.

      http://www.ebay.com/itm/12-PCS-Lip-Sticks-Lip-Gloss-Cosmetic-Tool-Pink-Nude-Rose-Make-Up-Party-Dress-/390723337860?pt=US_Makeup_Lips&hash=item5af8ecfe84


      http://www.ebay.com/itm/12-PCS-Cosmetic-Makeup-Lipstick-Lip-Stick-Long-Lasting-Bright-Nude-Colors-Beauty-/370971651944?pt=US_Makeup_Lips&hash=item565fa22f68

      http://www.ebay.com/itm/12-PCS-Cosmetic-Makeup-Lipstick-Lip-Stick-Long-Lasting-Bright-Nude-Colors-Beauty-/301032886818?pt=US_Makeup_Lips&hash=item4616f55222

      Verwijderen
  2. Wauw jaloers! ik ben wel benieuwd naar swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Ik ben bezig om swatch foto's te maken dus een deze dagen plaats ik daar een blog over :)

      Verwijderen