New in - Fluffy Coat

By | 14:37 Leave a Comment
Vorige week zaterdag ontving ik deze twee fluffy coats. Ik had ze nog niet verwacht omdat de levertijd een maand kon duren. Maar ik ben er blij mee :)
In mijn vorige post kon je op mijn foto al de bruine fluffy coat zien!

Toen ik ze ging bestellen twijfelde ik heel erg welke kleur ik nou zou nemen.
Hier thuis vonden ze de bruine het leukst omdat het een kleur is die niet veel voor komt vergeleken met de zwarte. Maar de zwarte vond ik zelf ook wel weer handig omdat je die makkelijker kan combineren. Ook dacht ik eerst nog ik kan er ook 1 bestellen en als de jas me bevalt dan bestel ik die andere ook nog. Maar na een paar reviews over deze fluffy coat the hebben gelezen wist ik zeker dat deze jas me ging bevallen en had ik de knoop doorgehakt.
En heb ik de bruine en zwarte fluffy coat besteld.



Zoals je hierboven op de foto ziet waren ze in een leuke verpakking ingepakt.





De fluffy coats zijn erg zacht en ook van binnen zit er een zacht stofje. Ik vind ze ook lekker warm zitten wel zorg ik er altijd voor dat ik iets met lange mouwen eronder draag. Zeker als ik ga fietsen dan voel ik soms wat wind door de mouwen heen gaan.
Maar de afgelopen week heb ik deze jas regelmatig aangehad en vond ze toen lekker warm :)

Zie hier nog een aanfoto:





De fluffy coat kan je hier bestellen -  Link
Ook zie ik net dat ze hem nu ook in het wit verkopen :) en nu ga ik weer twijfelen wel of niet doen??

Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: