Outfits - Zaterdag en Zondag

By | 17:03 Leave a Comment
------------------------------------------- Outfit: Fluffy zaterdag ---------------------------------------------------

Vandaag had ik zin om lekker mijn fluffy sweater van de primark te dragen. Deze sweater zit altijd lekker warm en zacht en heb hem in 3 kleuren: grijs, zwart en licht roze.
En vandaag koos ik voor de grijze met mijn nieuwe statement necklace van Revival London.

Ik ben helemaal verliefd op deze ketting en draag hem nu al een paar dagen sinds ik hem heb. De grote schakel ketting heb ik al vaker voorbij zien komen in het goud en zilver maar die vond ik niet zo. Maar toen ik deze in de V&D tegen kwam was ik meteen verliefd en heb ik ook de bijpassende armband gekocht. Ik vind de verschillende kleuren er heel leuk uit zien.
En heb ik meteen een nieuw merk ontdekt: Revival London ze verkopen allemaal super mooie sieraden alleen weet ik niet of elke V&D dit merk verkopen. 





// Fluffy sweater -  Primark //  Schakelketting en armband - Revival London  //  
// Fluffy Coat - Ebay  // Laarzen met studs op de hak -  VanHaren //



------------------------------------------- Outfit: Basic zondag ----------------------------------------------------

Vandaag was gewoon een luie zondag! De rede dat ik vandaag een outfit foto heb gemaakt is omdat ik op instagram bezig ben met een photo a day challenge en de thema van vandaag was je outfit.



// Shirt - Primark // Fluffy Coat - Ebay // Statementnecklace eagle - Amsterdam //
// Laarsjes - VanHaren // Jeans - C&A //

Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: