Nieuw: Buy In Coins - Lorac Unzipped palette

By | 21:26 3 comments

In mijn vorige post reviewde ik al de (replica) Nude Tude palette van Buy In Coins. Daarin schreef ik ook dat ik nog meer replica's had besteld.

En in deze post ga ik de Lorac Unzipped palette reviewen.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!

De palette zit in een zwart doosje met daarom heen een schuifbaar papiertje met op de achterkant alle kleuren plus de namen.

De Lorac unzipped palette bevat 10 kleuren waarvan een paar met een shimmer en een paar matte zijn.



Als je de palette uit het doosje haalt, hou je een dunne, veel kleinere maar mooie palette over.
Met daarop een simpele rits sluiting (unzipped)

Bij de Lorac Unzipped palette krijg je ook een mini Eyeshadow Primer.
Deze primer voelt heel prettig aan en laat de oogschaduw langer op zijn plaats zitten.


Zo ver ik heb kunnen vergelijken komt de palette van de verpakking tot de oogschaduw kleuren overeen met de echte Unzipped palette.



Een plus punt van dit palette is dat elke oogschaduw een mooi groot vierkant vakje heeft. Je kan er makkelijk met je brush en daardoor raak je ook niet snel een andere kleur aan.


Swatches:

Het pigment van dit palette vind ik echt heel erg mooi en zeker voor een replica.


Ooglook:

Met dit palette heb ik een mooie simpele ooglook gemaakt.



Op Buy In Coins kost deze maar € 6,54
Link naar de palette

Nieuwere post Oudere post Homepage

3 opmerkingen: