DIY - Sneeuwpop van bloempotten

By | 18:00 Leave a Comment



Wat heb je nodig:
- Kleine bloempotten
- acrylverf  in de kleuren wit, oranje, zwart, en een kleur die je leuk vind voor de onderkant!
- Stof of wol waarmee je een muts maakt ik heb hiervoor een oude handschoen gebruikt.
- Wol om pompons  te maken voor de oorwarmers
- Inplaats van zwarte verf kan je ook een zwarte markerstift gebruiken voor de ogen en de mond.
- Inplaats van verf heb ik met een rode oogschaduw de wangen rood gemaakt.
- Lijm

Hoe maak je deze sneeuwpoppen:
Stap 1:
Maak de bloempotten wit (meer dan 1 laag om het mooi egaal wit te krijgen)

Stap 2:
Verf de onderkant in een kleur die je mooi vind, ik heb ze groen en rood met roze stippen gemaakt.

Stap 3:
Verf de oranje neus erop.

Stap 4:
Met een potlood heb ik de ogen aangegeven en daarna met de stift ingekleurd en de mond erop getekend.

Stap 5:
Met een rode of roze oogschaduw maak je de wangen rood.

Stap 6:
Als je helemaal klaar bent met de bovengenoemde stappen maak je de oorwarmers en muts vast op de bloempot.

Zie hieronder mijn eindresultaat van mijn sneeuwpoppen!!



Hopenlijk is deze DIY een beetje duidelijk!!
Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: