Review: M.A.C Cinderella collection - Foto's en swatches

By | 18:04 1 comment

Een week geleden kwamen er 3 limited collecties uit op de website van Mac Cosmetics.
Ik wou alleen graag van de Cinderella collectie wat hebben. Ik baalde dat ik die dag moest werken dus niet uren achter de computer kon zitten om te kijken of het al online stond. ;)


Maar dan lang leve de mobiele telefoons, daarmee keek ik onder werktijd steeds of er al wat online stond. Ik zag in het begin maar 1 ding online staan van de cinderella collectie dus ik dacht dat ik alles al had gemist. Maar gelukkig was dat niet zo en heb ik alles van deze mooi collectie kunnen bemachtigen die ik op mijn lijstje had staan!!

Paar minuten daarna was bijna alles alweer uitverkocht!!

Benieuwd naar wat ik allemaal gekocht hebt en naar heel veel foto's? Kijk dan snel verder!


De verpakking is mooi licht blauw met een goud randje wat ik er heel mooi uit vind zien.

De producten zijn speciaal ontworpen in een lichtblauwe, parelmoerglanzende verpakking.
Dit geeft een lieve maar ook prinssesen achtige uitstraling.

Ik ben dol op de kleur blauw en vind dit dus erg mooi maar smaken kunnen verschillen.


Lipsticks: Royal Ball & Free as a Butterfly

Deze lipsticks zijn ontworpen om je lippen in de kijker te zetten.
Verkrijgbaar in twee lieve/nude kleuren met glanzende textuur



Royal Ball (links) is een huidkleurig roze lipstick. De roze kleur is op je lippen veel lichter.
Free as a Butterfly (rechts) is een semitransparant gouden nude lipstick.


Swatches:

Ik twijfelde heel erg of beide lipsticks mij wel zouden staan omdat het toch lichte nude kleuren zijn en ik zelf ook wel bleek ben. Uiteindelijk zijn ze beide erg mooi en staan ze me ook goed.

Als je droge lippen hebt zie je dat wel snel met deze lipsticks.


Oogschaduw palette: Stroke of Midnight

Je ogen lijken betoverd met zachte bruintinten, glanzend champagne
en het paars/zwarte van Stroke of Midnight.

Zover ik had gelezen is alleen de Stroke of Midnight een limited oogschaduw, de andere 5 kleuren zaten al in het vaste assortiment.


Swatches:



Ooglook:

Voor deze ooglook heb ik alle kleuren gebruikt uit het palette!










Iridescent Pressed Powder in Coupe D'Chic & Beauty Powder in Mystery Princess:
Iridescent Pressed Powder in Coupe D'Chic: zorgt voor een glinsterende glans waarmee je de ster van het bal wordt.

Beauty Powder in
Mystery Princess: geeft je huid een mooie gloed die straalt van binnenuit.

 
 

Iridescent Pressed Powder in Coupe D'Chic: Heeft een rozig beige met zilveren glans.

Deze kan je als highlighter gebruiken maar persoonlijk vind ik deze mooier als blush.
Omdat er veel glitters en glans in zit moet je het langzaam opbouwen met opbrengen.


Beauty Powder in
Mystery Princess: heeft een rozig beige met zilveren glans.

Deze is heel mooi om te gebruiken als highlighter!

 
Swatches:



Make-up Look:

Ogen: Alle kleuren van de Stroke of Midnight palette
Highlighter: Beauty Powder in Mystery Princess
Blush:
Iridescent Pressed Powder in Coupe D'Chic
Lippen: Royal Ball




Wat vinden jullie van de Mac: Cinderella collectie?
Hebben jullie er nog wat van kunnen bemachtingen?
Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking: