Shoplog: Primak & C&A

By | 00:14 Leave a Comment


Gister was ik Enschede en heb daar alleen geshopt bij de c&a en de primark. 
Ze hadden flinke sale dus dat is altijd leuk!

Benieuwd naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder!!


Primark:


Deze elastiekjes nam ik mee omdat ik ze altijd kwijt raak. 
En nu kan ik er weer even mee voort.




Deze lipbalm deed me denken aan die ronde van EOS.
Hij ruikt erg lekker en is ook echt lekker zacht op je lippen.


Ik hou niet echt van roze maar deze gympen vond ik erg leuk. Het motief erop vond ik wel iets hebben. En ze lopen ook nog eens heel lekker.

Verder kocht ik deze look a like Dr Martens boots. Ze zijn van binnen lekker warm.



Ik vond de sale wel wat tegen vallen bij de primark, er zaten voor mij niet echt leuke dingen tussen.
De blauwe sweater komt als enigste uit de sale.

C&A





Deze shirts waren allemaal dik afgeprijst bij de C&A.

Het eerste shirt zit misschien een beetje raar op de foto
maar deze heeft een beetje vleemuis mouwen. ;)


Ik ben dus goed geslaagd gisteren!


Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: