Ooglooks met 2 Quattro eyeshadow palettes van Catrice

By | 17:43 2 comments

De Quattro eyeshadow palettes van Catrice waren laatst in de sale omdat deze plaats maken voor de nieuwe collectie.

Elke palette heeft 4 kleurtjes die samen mooi te combineren zijn, er zijn 4 verschillende Quattro palettes en ik nam ze allemaal mee.

Het leek me wel leuk om van 2 Quattro palettes een ooglook te maken en daar dan ook enkel de kleuren te gebruiken die in de palette zitten.

Benieuwd naar mijn ooglooks en met welke 2 Quattro palettes ik die heb gemaakt?
Kijk dan snel verder!!

Ik heb voor de 2 palettes gekozen met de kleuren die ik niet snel zomaar zou dragen.

De 1e palette heet: 110 Pool Position, dit palette  heeft blauwe/groene kleuren.






De 2de palette heet: 120 Pretty Little Lilacs, dit palette heeft paarse kleuren.




Wat vinden jullie van de ooglooks die ik met deze Quattro eyeshadow palettes heb gemaakt?



Ik vind de Quattro eyeshadow palettes van Catrice een mooie pigment hebben. 

Ook zien de palettes er zelf mooi uit en kan doormiddel van de doorzichtige verpakking de kleuren mooi zien.



Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen: