Nieuw: Buy In Coins - Lorac Pro 1 & 2 palette

By | 21:28 Leave a Comment


Al eerder blogde ik over de replica palette van Nude Tude en en de Lorac Unzipped palette. Die had ik beide op buyincoins besteld.

En nu is het tijd voor de Replica palette van de Lorac pro 1 & 2!

Benieuwd naar meer foto's, swatches en ooglooks? kijk dan snel verder!

Beide palettes komen in een zwart doosje met daarbij een eyeshadow primer.



De lorac Pro 1:

De lorac pro 1 is een zwarte palette met groot de naam in het zilver erop.

De palette is wel kleiner dan verwacht maar aan de andere kant is dat ook wel weer handig om mee te nemen.



Zover ik heb kunnen vergelijken op foto's van de orginele Lorac pro 1 komen alle kleuren overeen. En is dit ook weer een mooie replica van buyincoins.


In dit palette zitten 10 matte kleuren (bovenste rij) en 10 kleuren met een shimmer (onderste rij).

Ik vind deep purple, Garnet en Slate de mooiste kleuren uit dit palette.


Swatches:

Ooglook:

Voor deze ooglook heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Cream, Champagne, Garnet, Gold en Deep Purple


De lorac Pro 2:

De lorac pro 2 is een grijze palette met ook groot de naam in het zilver erop.

Buiten de kleur om kun je eigenlijk niet op de voorkant zien of het om de 1e of 2e palette van Lorac gaat. Dit staat wel in het klein op de achterkant.



Zover ik deze ook heb kunnen vergelijken op foto's van de orginele Lorac pro 2 komen alle kleuren overeen.


In dit palette zitten ook 10 matte kleuren (bovenste rij) en 10 kleuren met een shimmer (onderste rij).

Ik vind  plum, navy en Jade de mooiste kleuren uit dit palette.


Swatches:


Ooglook:

Voor deze ooglook heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Snow, Plum, Navy, Jade en black



Beide palettes hebben een mooie pigment en lijken heel erg op de orginele Lorac pro palettes.
De lorac pro 2 palette is mijn favoriet met van deze 2.

Welke palette en ooglook vinden jullie het mooist? En hebben jullie deze palettes ook al?


Bestel hier op buyincoins de: Lorac pro 1  & Lorac pro 2



Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: