W7 - In the buff: Lightly Toasted

By | 20:34 5 comments
 

Al vrij snel na de W7: In the night palette werd bekend gemaakt dat er weer een uitkwam. 
De W7: In the buff - Lightly Toasted palette, deze is een dupe van de Naked 1 palette.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!




 Het leuke van deze palettes vind ik dat ze allemaal een eigen kleur hebben. Zo herken je ze makkelijk in je stash.

 

Ook bij dit palette heeft elke oogschaduw weer een eigen naam.




Swatches:


 Zoals ik al had verwacht is de pigment ook weer erg goed. Of de kleuren precies een dupe van de Naked 1 zijn weet ik niet maar ze lijken er wel heel veel op.


Ik kocht dit palette voor 7,95 op www.boozyshop.nl

Nieuwere post Oudere post Homepage

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het palette echt prachtig! Als ik hem ergens spot neem ik hem zeker mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette! Pigmentatie is echt goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net In the buff gekocht maar deze is ook wel hee mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh pretty! Wonderland vind ik het mooist eruit zien.

    BeantwoordenVerwijderen