Nieuw: Wet n Wild - Fergie, Centerstage Collection: Shimmer palettes

By | 21:38 4 comments

Laatst had ik een grote bestelling bij Boozyshop gedaan.

Na wat rond kijken op de site kwam ik bij de Wet n Wild producten deze shimmer palettes tegen.
Ik vond ze er erg mooi uitzien en voegde deze aan mijn bestelling toe.

Ook zo benieuwd naar deze shimmer palettes kijk dan snel verder!


  

 Deze shimmer palettes komen uit de centerstage collectie van Wet n Wild samen met zangeres Fergie. De collectie heeft ook mooie oogschaduw palettes en lipsticks. 

Het eerste wat mij opviel toen ik de shimmer palettes uitpakte dat ze vrij groot zijn. Verder is de verpakking simpel en geheel zwart. Wel is er bovenop een mooi doorzichtig stuk met de merknaam zodat je de inhoud mooi kan zien.


Carnaval in Rio:



De eerste van de shimmer palettes heet Carnaval in Rio, dit is echt een mooie lichte kleur om te gebruiken als bronzer. Ik heb nog nooit bronzers gebruikt maar moet het toch maar een keer proberen.


Rose Golden Goddes:


De tweede van de shimmer palettes heet Rose Golden Goddes, dit is een wat donkere kleur die een beetje brons lijkt. Deze is denk ik iets te donker om als bronzer te gebruiken. Maar ik denk dat als je deze heel licht aanbrengt als blush dat het wel mooi kan staan.


Rose Champagne Glow:


 En dan de laatste van de shimmer palettes heet: Rose Champagne Glow, dit is een hele mooie highlighter met een lichte roze kleur.


  Swatches:



Zelf vind ik de Rose Champagne Glow het mooist van deze shimmer palettes en ben erg benieuwd om deze te gaan gebruiken.


Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen: