BuyinCoins: BH Cosmetics - Galaxy Chic palette

By | 21:43 3 comments

Een tijdje geleden had ik op BuyinCoins weer een bestelling gedaan met oa deze palette van BH Cosmetics - Galaxy Chic. Het is natuurlijk niet de echte maar voor 8 euro vond ik het geen geld, aangezien de echte palette al iets van 17 euro kost.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!



 Zo ver ik heb kunnen vergelijken met foto's op internet zie ik geen verschillen.

Het palette heeft een mooi formaat en 18 mooie kleuren die elk een eigen naam hebben.


De oogschaduws vind ik net op kleine planeten lijken met alle verschillende kleuren in een



In deze palette zitten verschillende metallic kleuren die ook mooi samen te combineren zijn.



Swatches:

 


Mijn favoriete kleuren van deze palette zijn: Eclipse, Neptune, Comet, Milkey Way en Jupiter.

Ik had niet verwacht dat de pigment zo mooi van kleur is. En is het voor 8 euro zeker je geld waard!

Nieuwere post Oudere post Homepage

3 opmerkingen:

  1. Ziet er best goed uit, mooie kleuren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was je blog al een tijdje aan het stalken voor deze review. Nu ga ik dit palette zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. please can you leave the link to buy???? Thanks

    BeantwoordenVerwijderen