Nieuw: Make-up Revolution - Eyeshadow palettes: Eyes like angels & Flawless

By | 13:06 2 comments


Ik had laatst al een review geschreven over de Eyeshadow palette: Death by chocolate & Lipstick: Barbie is jealous die ik bij Make-up Revolution bestelde.

Vandaag review ik de andere twee prachtige palettes: Eyes Like Angels & Flawless!


Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!

De verpakking:




De verpakking van de twee palettes vind ik erg mooi en simpel. De naam van de palette staat er groot in gedrukt en op de achterkant zijn alle kleuren die in het palette zitten meteen goed te zien. Ook zijn beide palettes makelijk uit elkaar te houden omdat de een zilver en de andere goud is gekleurd.


De palettes:


Eenmaal de palettes uit de leuke verpakking vind ik het wat tegen vallen. Saai zwart met allebei precies dezelfde tekst op de voorkant. Alleen op de achterkant staan de namen van de palettes.

Ik bewaar ze gewoon in de verpakking, zo vind ik het ook makkelijk om ze te vinden in mijn stash.



Verder hebben de palettes een mooie maat en ze zijn niet te groot.


Eyes Like Angels (links) & Flawless (rechts)

De palette Eyes Like Angels bevat 32 felle en een paar donkere kleurtjes. Waarvan er een paar metallic en een paar matt zijn.

De palette Flawless bevat ook 21 kleuren waarvan er een paar nude voor overdag of donkerder voor s'avonds. Ook hier zijn er een paar metallic en een paar matt.




Make-Up Revolution: Eyeshadow palette - Eyes Like Angels

Ook erg leuk is dat elke oogschaduw zijn eigen naam heeft. Dit is gedrukt op een doorzichtig beschermvelletje wat over de oogschaduws ligt. Helaas is het met goude letters bedrukt waardoor het slecht te lezen is.

Zie de 1e foto!

 



Swatches:


Dit zijn de swatches van de bovenste 2 rijen:

 
 


Dit zijn de swatches van de onderste 2 rijen:

 

Make-Up Revolution: Eyeshadow palette - Flawless
Ook bij deze palette heeft elke kleur zijn eigen naam. En is dat gedrukt op een doorzichtig beschermvelletje wat over de oogschaduws ligt. Helaas is deze ook met goude letters bedrukt waardoor het slecht te lezen is.

Zie de 1e foto!

 


Swatches:
Dit zijn de swatches van de bovenste 2 rijen:



Dit zijn de swatches van de onderste 2 rijen:

 


Ik vind dat beide palettes een hele mooie pigment hebben. Ook vind ik de palettes erg handig qua formaat en dat ze beide totaal verschillende kleuren bevatten. Dus als je op reis gaat en je neemt deze 2 palettes mee heb je genoeg om zowel een gekleurde look als een nude look te maken.

De palettes kosten maar € 9,95 en dat vind ik een mooie prijs voor de 32 kleuren die je krijgt!

Wat vinden jullie van deze palettes van Make-Up Revolution? En welke is jullie favoriet?


Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. Wauw mooie paletten, de laatste is mijn favoriet misschien dat ik deze ook bestel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb van de week een bestelling gedaan bij deze webshop! ben heel benieuwd! heb wel spijt dat ik deze palettes niet heb besteld, super goed pigment!

    BeantwoordenVerwijderen