Nieuw: W7 - Full Colour Lipsticks

By | 23:41 2 comments


Altijd als ik in Amsterdam ben, neem ik een kijkje bij de DA Op=Op voordeelshop in de Leidsestraat. Hier verkopen ze de bekende palettes van W7 maar ook veel andere goedkope producten zoals deze Full Colour Lipsticks.
De kleurtjes vond ik er mooi uit zien en besloot ze mee te nemen.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!

Deze lipsticks lagen in een grote bak door elkaar en nergens stond aangegeven hoeveel kleuren  het waren. Dus na wat zoeken had ik 6 verschillende kleuren gevonden en ik zag later op internet dat het er ook maar 6 waren.

De verpakking is simpel maar wel mooi in de kleur van de lipstick gekleurd.
Ook handig voor in je stash!


Wat ik ook erg leuk vind is dat elke lipstick een eigen naam heeft.


Swatches:

Het zijn Full Colour lipsticks en dat hebben de swatches op mijn arm wel bewezen.


De lipsticks dekken op je lippen goed (behalve Cin Cin) en je hoeft er dan ook niet meer dan 1 a 2x op te brengen.

Ook voelen ze bij het aanbrengen zacht aan en ze ruiken ook lekker fruitig.


Full Face foto's:
Ik vind Cin Cin tegenvallen qua dekking en ook de kleur vind ik mij niet staan.

Verder zijn Sandpiper, Sandy Lane en Angrie Annie's een van mijn favorieten. Maar Tides en Lone star zijn ook mooi!


Voor maar € 2,30 nam ik deze 6 lipsticks mee!


Wat vinden jullie van deze lipsticks?

Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. Wauw prachtige lipsticks, die moet ik hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje die prijs! En dan ook die leuke kleurtjes. Goede deal!

    BeantwoordenVerwijderen