Shoplog - Oasap & Primark

By | 19:05 3 comments



Ben je benieuwd wat ik bij de oasap & de primark heb gekocht!!?

 Kijk dan gauw verder voor meer foto's!!



Bij Oasap had mijn moeder een leuk shirtje gezien alleen wou ze het alleen bestellen als ik er ook iets ging kopen. Dus heb ik even rondgekeken op de site en vond ik de keus niet makkelijk, zoveel leuke shirtjes en sweaters.

Uiteindlijk heb ik de volgende 2 gekocht en gister kwam eindelijk het pakketje binnen!


Skull croptop -->  Link



Cool cat sweater -->   Link


Ook was ik gister naar de primark in zaandam geweest.
En daar heb ik de volgende dingen gekocht!!



Dit jurke vond ik echt iets voor de feestdagen en de bovenkant vind ik zo mooi. Ze hadden het ook in het wit maar die vond ik niet zo mooi en gelukkig was er nog 1 in mijn maat!

Ook heb ik even een aanfoto gemaakt waarop je duidelijker kan zien hoe de jurk eruit ziet!


 De t-shirts met printjes zijn altijd zo goedkoop bij de primark dus daar kijk ik altijd even tussen en kwam ik deze tegen!!


Op instagram zag ik al deze uilenkruik voorbij komen, ik had wel al eens eerder een vossenkruik gezien bij de primark. Maar deze vind ik veel leuker en schattiger! En ook hardstikke goedkoop want de kruik zit erbij in!


Deze sweater vind ik zo vet.
De laatste tijd koop ik bijna alleen maar sweaters (een nieuwe tik?) maar wel lekker voor de winter!
Ohja, deze sweater komt van de mannenafdeling :P





Nog een goedkoop t-shirtje met een heleboel olifantjes erop!!




Van deze pyama broek heb ik al een paarse met een ander printje erop! En die zit zo lekker warm en is zo zacht dat ik graag nog eentje erbij wou hebben. Deze is wel iets anders want deze heeft geen zakken maar dat maakt niets uit!!





Nieuwere post Oudere post Homepage

3 opmerkingen:

  1. Heb je de kruikenzak echt kunnen kopen? Geen enkele Primark heeft hem....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zullen nu wel andere hebben aangezien ik deze vorig jaar november heb gekocht

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je reactie. Primark heeft ze pas geleden op Instagram gezet. Mijn dochter heeft overal al gekeken, zelfs in Edinburgh.....

      Verwijderen