Mac - Gravitas palette van de Brookse Shields collectie

By | 23:36 Leave a Comment


Een tijdje terug kwam de limited edition collectie door Brooke Shields in samenwerking met MAC uit . Ik was erg benieuwd naar de palette: Gravitas maar toen ik de prijs zag besloot ik het niet te doen.

Maar mijn vriend was zo lief om deze kado te doen. :)

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!


In de Gravitas palette zitten 15  verschillende kleuren.
Die je kan gebruiken voor een dag en een avond look.

 

De verpakking van deze lijn vind ik wel saai maar toch heeft het ook wel iets!
De bovenkant is mooi doorzichtig met de logo en naam van brooke shields erop. Hierdoor kan je mooi zien welke kleuren er in de palette zitten.



Op de achterkant van de palette staan de namen van alle kleuren.




De swatches:



Alle kleuren hebben een mooie pigment. Maar ik had ook niets anders verwacht van MAC.

De kleuren die ik zelf erg mooi vind zijn Expensive Pink, Satin Taupe en Psyche.


Ook heb ik een ooglook gemaakt met dit mooie palette!




Wat vinden jullie van deze palette uit de Brooke Shields collectie van MAC?

Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: