Nieuw: 6 Max & More make-up palettes van de Action

By | 20:55 7 comments



Mijn moeder nam afgelopen vrijdag deze 6 mooie oogschaduw palettes van de Action mee.

Ze kosten maar 75 cent dus lekker goedkoop!
Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!


De 6 palettes hebben allemaal een naam, alleen de kleuren zelf niet.
Daarom heb ik alle kleuren genummerd van 1 t/m 12 zodat het mooi overzichtelijk is van welk rijtje de kleur is.

De verpakking is stevig en de palette heeft ook een mooi klein formaat 
zodat het makkelijk mee te nemen is.


Nude Eyes Palette
 

 



Blue Eyes Palette:

 





Blue Eyes Palette:






Smokey Eyes Palette:




 

Green Eyes Palette:






Brown Eyes Palette:





Ik had niet verwacht dat deze goedkope palettes van de action zulke mooie en goede pigmentatie zouden hebben. 

Dus als je bij de action bent raad ik je zeker aan om deze palettes mee te nemen.

Ook heb ik met de Blue Eyes palette met de groene kleuren een oog look gemaakt:

 


En met een eyeshadow primer worden de kleuren alleen maar mooier.
(dit heb ik trouwens niet gebruikt op de swatsches op mijn arm) ;)

Nieuwere post Oudere post Homepage

7 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie pigmentatie! Had er niet veel van verwacht voor dat bedrag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook niet nee, maar echt heel mooi en met een eyeshadow primer worden de kleuren alleen maar mooier. (dit heb ik trouwens niet gebruikt op de swatsches op mijn arm) ;)

      Verwijderen
  2. Wow dat ziet er best goed uit voor die prijs. Dit is wel ideaal om mee te nemen op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker handig om mee te nemen! Was zelf ook echt verbaasd van de kwaliteit voor deze prijs. en met een eyeshadow primer worden de kleuren alleen maar mooier. (dit heb ik trouwens niet gebruikt op de swatsches op mijn arm) ;)

      Verwijderen
  3. Prachtige palettes, heb zelf nude en voor brown eyes ben er erg tevreden mee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiervoor kocht ik mijn makeup nooit bij de action totdat ik een keer iets op zo een veilingssite iets had gewonnen.
    Volgens mij was het cheapveilingen.nl, had toen zo een set gewonnen voor 2 euro.
    Toen dacht ik, laat mij het ook maar eens een keer bij de action proberen, merk geen verschil :)

    BeantwoordenVerwijderen