Nieuw: W7 In the Nude palette

By | 21:42 4 comments


Afgelopen vrijdag zag ik op instagram opeens allemaal foto's voorbij komen van de opvolger van de W7 in the buff palette, de W7 in the nude palette!

Benieuwd naar meer foto's en swatches?  Kijk dan snel verder!

Aangezien ze in Amsterdam in de DA Op=Op deze palette verkopen besloot ik er meteen afgelopen zaterdag heen te gaan! Want voor 8 euro is het echt een koopje en moest ik deze ook toevoegen aan mijn verzameling!

De W7 in the buff palette is een dupe van de Naked 2 en deze W7 in the nude is een dupe van de Naked 3.

De verpakking en kleuren lijken echt super veel op de Naked 3, dus is deze W7 in the nude palette een mooie budget palette voor als je de echte Naked 3 niet kan veroorloven.



 


Ik vind het altijd leuk en handig als een palette elke kleur een eigen naam geeft. Dit palette heeft dit ook alleen staat dat alleen op de achterkant van de palette 
en niet onder elke kleur zoals bij de Naked 3.
 



De pigment is echt heel mooi dus raad ik je zeker dit palette aan.


Ook heb ik er een ooglook mee gemaakt:

Voor deze ooglook heb ik de volgende kleuren gebruikt: Latte, Angel en Fashionista!



Deze palette is in sommige DA Op=Op winkels te koop en ook sommige make-up webshops!

Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen: