Nieuw: Make-Up Revolution - Eyeshadow palette: Death by chocolate & Lipstick: Barbie is jealous

By | 07:00 4 comments


Op instagram kwam ik foto's tegen van hele mooie oogschaduw palettes van het merk Make-up Revolution. Dit is een engels make - up merk wat pas sinds Maart 2014 bestaat.

Hier bestelde ik 3 oogschaduw palettes en 1 lippenstift.

In deze blog review ik de Eyeshadow palette: Death by chocolate & Lipstick: Barbie is jealous.



Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!


Make-up Revolution: Eyeshadow palette: Death by chocolate



Dit palette lijkt ontzettend veel op de Too Faced Chocolate Bar palette. En is het ook de eerste dupe die ik van dit palette heb kunnen vinden.

Er zijn 2 verschillende palettes: I Heart Chocolate (deze is qua kleuren de echte dupe) en de palette die ik heb: Death by Chocolate. Aangezien ik al de echte chocolate bar heb vind ik het zonde om de andere palette te kopen waar de kleuren bijna hetzelfde zijn. dit palette heeft net iets andere kleuren.

Op de verpakking staat op de achterkant alle kleuren, dit vind ik wel handig zodat je in 1 keer kan zien wat erin zit zonder het palette open te maken.




En de palette zelf ziet er echt geweldig uit! Het zelfde idee als die van de chocolate bar van Too Faced maar toch anders. 

Half gesmolten maakt het echt een unieke buitenkant.


De achterkant is simpel en beplakt met een sticker met de naam van de palette. Helaas is de sticker er bij mij nog scheeft opgeplakt ook.



Bij dit palette heeft ook elke oogschaduw zijn eigen naam. Dat vind ik altijd wel leuk en handig.


Swatches:


 Het pigment van dit palette is echt heel goed en niet poederig bij aanbrengen.

Dit palette kost 9,57 en dus een koopje vergeleken met die van Too Faced.

 Make-up Revolution: Lipstick: Barbie is jealous


Ook verkopen ze verschillende soorten lipsticks.
De lipstick die ik gekozen heb komt uit een lijn van 24 verschillende kleuren.


Ik koos voor de kleur Barbie is Jealous, dit is een fel roze kleur.

En de verpakking is ook fel roze met aan de binnenkant paars. Een opvallende verpakking en lijkt verdacht veel op de lipsticks van MAC,





Swatch:

De lipstick voelt bij aanbrengen lekker zacht aan. Ook de pigment van deze lipstick is mooi. Ik ben benieuwd hoe lang deze op je lippen blijft zitten.

Deze lipstick koste maar: 3,58! En het liefst zou ik ze alle 24 wel willen hebben :)

Kennen jullie het merk Make-up Revolution al?
Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. Mooie palette en de lipstick, echt heel mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral het palette spreekt mij erg aan. Mooie kleurtjes bevat het.
    Je hebt er een volger bij! :) Ik wilde nog wel even doorgeven dat de buttons onder CONNCET WITH US (N vergeten denk ik) niet werken bij mij. Kan aan mijn laptop liggen, maar ik dacht ik geef het voor de zekerheid even door.

    BeantwoordenVerwijderen