Nieuw: Smooch - Bronzers & Blushes

By | 22:34 4 comments

Sinds er hier bij mij in het stadje een XL Big Bazar zit met heel veel make-up en andere spulletjes.
Neem ik daar regelmatig een kijkje.

Zo zag ik van de week deze super schattige doosjes in de make-up schap staan en besloot ze allemaal mee te nemen.

Benieuwd naar meer foto's en swatches?? Kijk dan snel verder!



Verpakking


 

De verpakking vind ik erg schattig en handig. De blushes zijn allemaal roze en de bronzers zijn bruin. Online zag ik dat ze ook oogschaduw hebben en die zitten in een zwart doosje.

 Zo is alles handig te herkennen.


Smooch - Bronzers



Smooch heeft 3 verschillende bronzers, bij 1 bronzer zit ook een highlighter.
Het doosje is verder simpel en bovenop staat in dezelfde kleur als de verpakking het merk: Smooch.



Tan Queenie                                                  Bronzed        



Smooched
(bevat ook de highlighter)



Swatches


Ik vind de bronzers een mooie kleur hebben ook zijn ze niet te donker. Ze zijn ook niet poederig bij het aanbrengen.


Smooch - Blushes


Smooch heeft 4 verschillende blushes, in 1 blush zitten 2 kleuren.
De doosjes doen me heel erg denken aan die van Nars.

Het doosje is verder simpel en bovenop staat in dezelfde kleur als de verpakking het merk: Smooch.



 Sugar Rush                                                         Glamour Puss
 


Peachy                                                                  Cookie Crumble



Swatches:

 De blushes hebben allemaal een mooie zachte kleur. Ze zijn ook niet poederig bij het aanbrengen. Glamour Puss is denk ik wel mijn favoriet.


Wat vinden jullie van deze Blushes en Bronzers van het merk Smooch?


Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. Mooi, ik heb Ă©Ă©n blush niet, vervelend dat de naam niet op de verpakkingen stond! De big bazar had ook nog andere prima make-up voor bijna geen geld!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De namen staan op de achterkant van der verpakking vlak boven de barcode.. Maar ik heb toen ook lopen zoeken tot ik alle verschillende had :)

      Verwijderen
  2. Wauw heel mooi, kende dit merk nog niet! X

    BeantwoordenVerwijderen