Nieuw: W7 - London Eyes oogschaduw palette

By | 08:30 3 comments


Toen ik bij de Boozyshop de nieuwe W7 in the night palette ging bestellen, zag ik ook dit andere palette van W7: London eyes.

Dit palette bestaat uit 24 kleuren sommige zijn matt en een paar hebben een mooie metallic glans.

Ik besloot deze ook meteen mee te bestellen!!
Daar heb ik geen spijt van want het is een prachtige palette.


Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!

De palette is dun en heeft een mooie formaat.  De voorkant van de palette is doorzichtig zodat je al snel kan zien welke kleuren er in zitten. Ook zit de engelse er licht op gedrukt. Op de achterkant van dit palette staat alleen informatie. 

Erg jammer vind ik dat dit oogschaduws in dit palette geen namen hebben.




De palette bevat veel nude kleuren maar ook een paar mooie paarse, blauwe en groene kleuren.
Het is een handige palette om mee te nemen op reis want zo heb je 1 palette bij je waar je verschillende kleuren looks mee kan maken.




De swatches:

Omdat dit palette 24 kleuren bevat. Heb ik het verdeeld in links en rechts!


Links:



Rechts:



De pigment van dit palette vind ik heel mooi! En kan niet wachten om hier wat looks mee te maken.

Ik kocht hem voor 9,95 op www.boozyshop.nl
(alleen kan ik hem nu nergens meer terug vinden op de site?)


Nieuwere post Oudere post Homepage

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit, denk dat ik deze ga bestellen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Nu te bestellen voor 5,90 euro op
    http://www.everybodycare.com/w7-oogschaduw-london-eyes-24-kleuren.html

    BeantwoordenVerwijderen