Mac - Limited edition: Venomous Villains - Maleficent: Oogschaduw & Evil Queen Lipgloss

By | 20:59 Leave a Comment



Mac heeft in 2010 een  Limited edition: Venomous Villains uitgebracht.
De make-up edition is gericht op 4 villains van Disney:
Maleficent, Evil queen, Cruella de Vil & Dr Facilier!

Ik vind het jammer dat ik deze edition toen heb gemist maar met wat geluk vond ik de 2 oogschaduws van Maleficent en de lipgloss van de Evil queen op marktplaats.

Benieuwd naar meer foto's en swatches?? Kijk dan snel verder!!



Elke villian heeft zijn eigen kleur en tekening op de verpakking.
Ik vind dit er erg mooi uitzien en ook wel appart. Niet iets wat je snel zult zien.



Mac - Venomous Villians: Maleficent oogschaduws - She who dares & My dark magic!

Bij deze 2 oogschaduw zaten gelukkig de doosjes er nog bij!
Ik bewaar altijd alles in de bijhorende doosjes.





De oogschaduw zelf vind ik ook heel gaaf! Ook bevat elke oogschaduw 2 kleuren!



She Who Dares!




My Dark Magic!



En het pigment van deze oogschaduws zijn echt prachtig!! 
Alle 4 de kleuren bestaan uit een zwarte oogschaduw met daardoor heen blauwe, groene, paarse en roze glitters.




Mac - Venomous Villians: Evil Queen lipgloss  - Hot House

Helaas zat er bij deze lipgloss geen doosje meer bij.
 De lipgloss heeft een mooie roze kleur met hele kleine glitters erin. Deze glitters vallen gelukkig niet zo heel erg op.

Ook de lipgloss zelf ziet er erg mooi en simpel uit.



De pigment van deze lipgloss is ook erg mooi en plakt ook niet.



Wat vinden jullie van deze oude limited edition van Mac??

Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: