Nieuw: Douglas oogschaduw palettes - Gold & Silver

By | 19:04 1 comment

Bij de douglas hebben ze momenteel veel luchtjes en make-up in de sale. En daar zag ik deze 2 palettes van hun eigen merk voor 5 euro per stuk liggen.
De kleuren zagen er mooi uit en besloot ze mee te nemen.

Bennieuwd naar meer foto's? En swatches kijk dan snel verder!!


Op de verpakking kan je snel zien welke kleuren de palettes bevatten.

Op de achterkant van de verpakking staan alle kleuren nog een keer met elk een nummer.
Ook hebben ze een dag en een avond look met de kleuren gemaakt.
Deze kan je makkelijk na maken doormiddel van de nummers.



De palette zelf vind ik erg saai, helemaal zwart en in het klein de letters: Douglas erop.



De Palettes hebben de naam Gold en Silver!


Douglas oogschaduw palette: Gold



Het palette Gold vind ik erg mooi. Er zitten mooie bruintinten in maar ook een mooie gouden kleur. De pigment van deze palette is erg mooi.



Douglas oogschaduw palette: Silver



Het palette Silver vind ik erg mooi. 
Er zitten mooie grijstinten in, alleen vind ik de eerste kleur er totaal niet tussen passen.
Ook de pigment van deze palette is erg mooi.



Ooglook van de Gold palette:

Ik heb alleen een ooglook gemaakt van de gold palette omdat ik die al echt gebruikt heb.

Hiervoor heb ik de nummers: 1,4,5 en 6 gebruikt




Wat vinden jullie van deze palettes??

Misschien zal niet elke Douglas deze in de sale hebben
maar hier liggen ze ernog voor 5 euro per stuk!

Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking:

  1. Douglas heeft als ik het zeggen mag goed kwaliteit in make-up.
    Koop er wel wat alleen vind ik de kosten iets wat aan de hoge kant.

    BeantwoordenVerwijderen