Mac - Limited edition: Alluring Aquatic - Lipstick & Blush

By | 17:44 1 comment


De Limited edition: Alluring Aquatic van Mac was uitgebracht in Mei 2014!
Bij Mac zelf zijn deze prachtige producten helaas niet meer te vinden.

Ik vond op marktplaats deze lipstick en blush van de collectie.
De lipstick was 1x geswatscht en de blush nog helemaal nieuw.  :)


Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!


De verpakking van deze limited edition is alleen al heel mooi, net of er echte waterdruppels op zit.


Mac - Alluring Aquatic: Lipstick - Goddes of the sea

Goddes of the sea is een donker paarse lipstick, ik twijfelde heel erg of deze kleur me wel zou staan. En of het niet te opvallend zou zijn.  Maar ik vond het wel het proberen waard en kon dan ook niet wachten om de lipstick op te doen.
Ik vind de kleur erg mooi en vind ook wel dat de kleur me leuk staat.







Deze mooie blush heeft een beige roze kleur. En geeft een mooi lichte gloed aan je wangen.






Ook is er nog een oogschaduw onderweg van deze collectie ben benieuwd!!


Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking: