Daar ben ik weer...

By | 22:14 Leave a Comment

Het is hier op mijn blog al een tijdje stil!!

Dit komt door verschillende dingen:
- Ik was gevraagd om in Juli een bruiloft te fotograferen (en alle honderden foto's bewerken haha).
- Omdat ik geen vaste uren heb, neem ik alle uren aan die vrij zijn en daardoor werk ik nu 5 dagen in de week. En het weekend stond ook altijd vol gepland.
- Zijn er op mijn werk 2 clienten overleden binnen 2 weken, dit is altijd erg moeilijk om mee te maken. Want de clienten zijn toch ook een soort famillie van je geworden.

Hierdoor is mijn blog al een tijdje stil.

Maar na dit weekend komen er weer artikelen online en voornamlijk reviews. Want in de tussen tijd heb ik wel veel mooie producten kunnen scoren, oa limited editions van Mac, de limited edition van Catrice en nog meer make-up uit de sale. 

Ook heb ik weer wat dingen binnen gekregen van ebay en natuurlijk geshopt bij de primark en H&M.
Van dit laatste zal er niet veel online komen.



Dus ben je benieuwd naar al mijn aankoopjes en reviews?
Hou dan mijn blog de komende dagen in de gaten!

Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: