'Feest' Varken

By | 00:53 Leave a Comment


Met kerst had ik van mijn vriend een latex varkens snuit gekregen! Dit is een stapje hoger dan alleen schminken dit gaat meer de special effects kant op. Meteen had ik al heel veel zin om mezelf om te gaan toveren tot varken, alleen moest het wel een mooi totaal plaatje worden.

Ik ben opzoek gegaan naar varkens oren maar die kon ik nergens vinden. Dus had ik besloten om ze zelf te gaan maken. Daarnaast had ik nog een kaalkop nodig, alleen had ik geen tijd om langs de winkel in amsterdam te gaan om dat te kopen. En daarnaast zijn de potjes latex ook niet goedkoop. Gelukkig woont er iemand in de straat met dezelfde intresse en van hem kreeg ik een kaalkop. Dit scheelde mij een hoop en kon snel aan mijn varken aan de slag.





Ik ben erg blij met het eind resultaat!
Ik herken mezelf amper :) haha


Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: