1 Juni 2013: 3 Jaar samen en .......

By | 22:29 2 comments
Afgelopen weekend was het eindelijk 1 Juni!! En dat betekende dat we 3 jaar samen zijn! :)
Als verrassing had ik een weekendje weg naar Emmen geboekt en een dagje naar de dierentuin in Emmen.

Van mijn vriend had ik een hele mooie ketting gekregen.

De ketting!!
Ik en mijn vriend (L)

Lees verder voor wat er nog meer gebeurde die dag!!!



 Maar mijn vriend had ook nog een verrassing voor mij want toen we in de dierentuin waren en bij de uitkijk toren bij de girafen aan het kijken waren. Ging hij opeens op zijn knieeen en haalde een doosje met een ring te voorschijn en vroeg: Wil je met mij trouwen.. Totaal onverwachts maar natuurlijk zei ik Jaaaa!!
De ring (L)


 En tuurlijk moest ik daarna nog even een foto van ons samen op die bijzondere plek maken!





Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen: