Mini 'Primark' Haul

By | 16:58 Leave a Comment

De titel zegt het al hier is een mini Primark haul.

Afgelopen zaterdag was ik naar de Primark in zaandam samen met mijn moeder.
En ik vond dat dit keer de collectie toch echt wel tegen viel.

Normaal vind ik er altijd wel een boel leuke shirtjes en vestjes maar dit keer gewoon niet.
Behalve de sweater en de tanktop die ik heb gekocht!!



De laatste tijd vind ik alle shirtjes en sweaters leuk met grote dierenkoppen erop en dit topje met de tijger erop kon ik ook echt niet laten liggen en dat maar voor 6 euro.

En dan de pug sweater!!! Ik vind hem echt geweldig, schattig en zo zacht!!
Toen ik met me moeder in de winkel rond liep viel hij me meteen op.
En gelukkig had hing er nog 1 in mijn maat!! (Happy)
Me moeder zei ook meteen echt wat voor jou!! Ook zit hij heel lekker warm en zacht, als het kon deed ik hem altijd aan maar dat kan helaas niet.


Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: