Nieuw: Ioffer: Mac Lippenstiften - Rihanna Riri Hearts + Swatches

By | 18:55 2 comments

Vorig weekend kreeg ik eindelijk mijn pakketje binnen met de 12 Mac lippenstiften!
Benieuwd naar meer foto's kijk gauw verder!

De lipsticks zijn natuurlijk niet echt en zijn gebaseerd op de Mac lippenstiften
van de Riri Hearts collectie.

De verkoper verkocht 24 verschillende kleuren waar je 12 kleuren kon kiezen en kon opgeven.
Ik had de volgende 12 kleuren opgegeven:

A61:FLAMINGO
A65:WHAT'S THAT CHICK
A66:HOT TAHITI
A68:OINK PLAID
A70:FUSION PINK
A71:TALK THAT TALK
A72:RIRI WOO
A76:PINK NOUREAN
A77:FAUX
A78:MOCHA
A79:NAKED PINK
A80:NUDE


Toen ik ze binnen kreeg zag ik dat ik maar 7 van de 12 kleuren die ik had opgegeven had gekregen. Beetje jammer maar gelukkig heb ik er verder geen dubbele tussen zitten.

Dit zijn de kleuren die ik heb gekregen:

A65: What's That Chick
A66: Hot Tahiti
A67: Haney Love
A68: Pink Plaid
A69: Flat Out Fabulbus
A70: Fushion Pink
A71: Talk That Talk
A72: Riri Woo
A73: Dangerous
A74: Vegas Volt
A75: Chalt Box
A76: Pink Nouvean


Bij de Mac Lady Gaga lippenstiften hadden ze alleen een nummer, maar op deze lippensiften van Riri Hearts hebben ze een nummer en een naam. Deze staan op het doosje en op de lippenstift zelf.

De verpakking lijkt op de orginele verpakking zover ik dat heb kunnen vergelijken met de foto's online.



Hier zie je alle kleuren naast elkaar en zie je dat sommige kleuren op elkaar lijken maar toch zijn ze net iets anders.

Alle kleuren + Swatches:

A65: What's That Chick


A66: Hot Tahiti




A67: Haney Love




A68: Pink Plaid


 
A69: Flat Out Fabulbus



A70: Fushion Pink




A71: Talk That Talk




A72: Riri Woo



A73: Dangerous



A74: Vegas Volt




A75: Chalt Box




A76: Pink Nouvean


De lippenstiften brengen lekker zacht aan en de meeste dekken ook goed.
Ze blijven ook goed zitten want vandaag heb ik al de hele dag A74: Vegas Volt op en ook gewoon gegeten en gedronken en nog steeds zit het mooi.

Zelf vind ik alleen A72: Riri Woo en A76: Pink Nouvean niet gaan dragen. D
eze kleuren vind ik niet zo mooi en passen ook niet bij mij.

Hoe vinden jullie de achtergrond op alle foto's, ik heb wat nieuws geprobeerd en vind het toch wel erg mooi geworden. (al zeg ik het zelf)


Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren lipstick =)
    De verpakking is ook erg mooi!
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn heel mooi, op een paar kleurtjes na dan :)

      Verwijderen