Sieraden van ikbensieraden.nl

By | 18:00 4 comments



Ik ontving een vrolijk pakketje van een webwinkel die ik graag aan jullie wil voorstellen, Ikbensieraden.nl Ik mocht een aantal items uitkiezen en ik koos voor 3 mooie sieraden.

Ben je benieuwd naar meer foto's en meer informatie over ikbensieraden.nl? Kijk dan snel verder!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikbensieraden.nl is vanuit eigen passie voor sieraden een online shop begonnen.

Bij ikbensieraden.nl vindt je een breed assortiment van sieraden en accessoires.

Je vind er onder andere ringen, kettingen, armbanden, horloges, haar sieraden en sieraden voor mannen. Ze bieden je de keuze in verschillende materialen; goud, zilver, stenen of parels. 

Zo zit er voor idereen wel wat bij!

Als je op hun website kijkt is alles overzichtelijk en duidelijk aangegeven.
Ook elke sieraad staat mooi op de foto zodat je goed kan zien hoe de sieraad eruit ziet.


Het leek mij leuk om bij elke sieraad en bijpassende eyelook te maken!

18K gold plated natuurlijke calaite steen ketting // € 16,79
Ik ben dol op natuur stenen en deze calaite steen ketting heeft een mooie blauwe/groene kleur. Echt een mooie statement ketting!

18k gold plated hartjes armband // € 13,95
Deze armband ziet er luxe uit en vind het echt een cadeautje wat je van je geliefde kan krijgen.


Spanje houten blauwe papegaai veren oorbellen // € 6,45
Door deze papagaai oorbellen krijg ik meteen zin in de zomer. Ook doen ze me denken aan toen ik klein was toen had ik houten oorbellen in de vorm van leeuwtjes.



Benieuwd naar andere sieraden van ikbensieraden.nl?
Neem dan een kijkje op hun website: www.ikbensieraden.nl
En maak gebruik van de 10% off kortings code: Kortingscode: 06CNFJ

Nieuwere post Oudere post Homepage

4 opmerkingen:

  1. wow, wow, ik vind super mooi met je leuke ogen kleuren!
    Kortingscode: 06CNFJ 10% off voor jullie!
    Super bedankt voor je samenwerking.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en graag gedaan!

      Was een leuke samenwerking

      Groetjes Anouk

      Verwijderen
  2. Goede nieuws! Nu is ook er blauw kleur voor deze mooie ketting:
    http://www.ikbensieraden.nl/ketting-kopen/natuurlijke-stene-kettingen/18k-gold-plated-natuurlijke-calaite-steen-ketting

    BeantwoordenVerwijderen