Nieuw - Soft and cozy

By | 22:14 2 comments
Ik heb al een aantal fluffy vesten maar deze overtreft ze allemaal. Deze voelt zo extreem zacht aan en ook aan de binnenkant zit een zacht stofje. Ik voel me net een teddy beer. :P

Ik heb hem in de kleur taupe gekocht en is van het merk: Vera & Lucy. Ze worden ook nog verkocht in andere kleuren die nu ook op mijn wens lijstje staan. Ook heb ik meteen mijn afstandbediening uitgeprobeerd en ben ook daar super blij mee.





Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. Waar heb je het vest vandaan als ik vragen mag? En voor hoeveel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag :) Dit vest heb ik gekocht bij mij in het stadje in een klein fashion winkeltje. Wel heb ik deze op meerdere site's gezien en verschillen van prijs ik heb er rond de 40 euro voor betaald maar ze kosten ook zo 60 euro.

      http://jewelgift.nl/Teddy_Fluffy_Coat-Beige
      Dit is volgens mij dezelfde als die ik heb

      http://www.thestone.nl/dames/vesten/18097_beige_ambika-bont-vest-l-m.html
      Hier zijn ze weer duurder maar zijn ook dezelfde vesten

      Hopenlijk heb je er wat aan

      Verwijderen