Make-up haul - Sale

By | 22:22 1 comment

Ben je benieuwd wat ik de afgelopen weken/maanden allemaal in de sale heb kunnen scoren en
 wat ik van de nieuwe collectie heb gekocht kijk dan snel verder!!

    Big Bazaar

Bij Big Bazaar hebben ze heel vaak de korting 2 voor 5 euro.


Deze twee oogschaduws heb ik gekregen van mijn moeder! :)
L'oreal paris color infaillible - 018 Blue Curacao

 L'oreal paris color infaillible - 006 All Night Blue


Deze drie oogschaduws heb ik gekregen op mijn verjaardag!
 Maybelline - 06 Khaki

Maybelline - 92 Lolita Pink

Maybelline - 91 Light Lilac


Met deze Maybelline color tattoo oogschaduw ben ik het allerblijst! Naast de mooie kleuren heb ik ze nu stukken goedkoper want de normale prijs is iets van 10 euro. En nu heb ik voor 5 kleuren maar 13 euro betaald!! :D  2 voor 5 euro en los 3 euro. Ik ben zelfs een paar dagen lang wezen kijken of ze niet meer kleuren binnen kregen. Maar dat was helaas niet zo. Ik heb de Metallic pomegranate al op gehad en de kleur is heel mooi en blijft ook de hele dag goed zitten.
Maybelline color tattoo - 65 Pink gold 

Maybelline color tattoo - 30 Always green 

Maybelline color tattoo - 87 Mauve crush
Maybelline color tattoo - 70 Metallic pomegranate

Maybelline color tattoo - 20 Turquoise forever


Kruidvat

Bij de kruidvat hadden ze heel veel korting op producten die uit het assortiment gaan ook hadden ze nog heel veel make-up in de sale van oude collecties en zelfs limited editions.
Ook heb ik bij de kruidvat producten gekocht uit de nieuwe collectie.

Deze eerste producten heb ik voor 1 of 2 euro gekocht.

Essence / Be Loud Collectie - Blush 02 Pink me

Catrice / Limited Edition Glamazona - Defining Blush C02 I got the flower
 Catrice / Limited Edition Eve in bloom - Soft duo eyeshadow C01 Bloomynous / Cosnova
 Catrice / Limited Edition Eve in bloom - Soft duo eyeshadow C02 Beauty Bouquet / Cosnova
Essence / Vintage district - 02 shopping @ portobello road
Essence / Be loud - 03 Rock the block


Deze lippenstift vond ik al heel lang erg mooi alleen waren ze steeds erg beschadigd. Nu ik zag dat deze uit de collectie gaat was hij bij de kruidvat bij ons in het centrum uitverkocht. Maar in de kruidvat die 10 minuten verder ligt hadden ze er gelukkig nog heel veel!! :D

Catrice Ultimate colour - 260 It's a matt world

Deze oogschaduw heb ik trouwens voor mijn verjaardag gekregen!
Catrice / intensif'eye wet en dry shadow - 010 Black or white swan?

Catrice / Limited edition Candy schock  - C01 I scream: Ice cream!

Catrice / Limited edition Candy schock - C02 Pay it Blue
Essence / Metal glam - 01 Jewel up the ocean
 Essence / Metal glam - 03 Frosted apple
Essence / Metal glam - 04 Sparkle all night
 
 
Essence / Metal glam - 05 Chocolate jewelery


Catrice / Celtica sheer up lip colour - C01 Pinkadoxa

Catrice / Celtica sheer up lip colour - C02 Love, Peach & Harmony
 Catrice / Celtica sheer up lip colour - C03 Celtic by nature


En omdat ik ondertussen al een flinke make-up collectie heb en nu alles door elkaar in 1 bak zat heb ik gisteren twee van deze make-up organizers gekocht bij de kruidvat.
Ze hebben 4 verschillende modellen te koop en kosten 5 euro per stuk.




Blokker
 
Later ging ik online zoeken wat er nog meer voor make-up organizers te koop zijn en zag ik dat ze bij de blokker kleine make-up organizers in de vorm van ladekastjes verkochten!
Helaas waren gisteren de winkels al dicht en baalde ik enorm. Want als ik wat in me hoofd heb moet ik het eigenlijk ook meteen hebben. Maar gelukkig zijn bij ons sinds een paar maanden elke zondag de winkels open die bij de AH in een gebouw zitten. En daar zit ook een blokker dus vandaag ben ik er wezen kijken en had ik er eerst 4 gekocht. Thuis meteen alles ingericht en kwam ik er nog 1 tekort, dus toch nog snel weer terug gegaan en de laaste die er stond meegnomen.
(want ja ik had alle 5 die in de schappen lagen gekocht).




Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking:

  1. love post, follow me
    on my blog
    http://thefashiondiamondsbygiusyesposito.blogspot.it/2014/02/smokey-eyes.html

    BeantwoordenVerwijderen