Outfit - Black fluffy sunday

By | 23:36 Leave a Comment
Gisteren was ik alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn vriend! (L)
Mijn vriend wist dat ik al heel lang op zoek was naar een fluffy vest in het zwart en dat ik elke keer mis greep. Als we er al een zagen was die kapot of niet in de juiste maat of alweer uitverkocht.

Maar gisteren kwam hij opeens met een hele grote doos aan en daarin zat deze zwarte super zachte fluffy vest van Vera & Lucy dus van het zelfde merk als mijn andere vest in de kleur taupe.
Ik vind het super lief en ben heel blij dat ik eindelijk er een in het zwart heb!

En foto's maken is nu stukken makkelijker met de draadloze afstandbediening!!! :D
  

Zwarte fluffy vest - Vera & Lucy  //  Luipaard print t-shirt - Primark  //  
Luipaard statement necklace - Primark  //  Schoenen - Dr Martens Cassidy (gekregen)
Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: