Nieuw: 3x Saffron 12 colours Matte eyeshadow palettes + Swatches

By | 01:03 Leave a Comment

Als ik bij de BigBazaar ben neem ik altijd een kijkje bij de make-up. Vaak ga ik er altijd wel met iets weg en dit keer viel mijn oog op een eyeshadow palette met mooie felle en vrolijke kleurtjes.

Eerst dacht ik dat alle palettes hetzelfde waren alleen de kleuren op een andere volgorde. Maar als je goed kijkt zijn echt alle kleuren verschillend. Deze palettes kosten 2,49 dus ook goedkoop en omdat ik erg benieuwd was naar de pigmenten besloot ik ze alle 3 mee te nemen.
(Kan nooit kiezen met dit soort dingen :P)

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!!





De 3 palettes hebben geen aparte naam en zijn op de achterkant genummerd.

De palette zelf is lekker klein en dus ook makkelijk om mee te nemen. Vaak zit er in een palette een spiegeltje maar bij deze palette van Saffron is de achterkant een spiegel.
Lekker handig voor onderweg!




En nu dan de swatches!!!

Saffron 12 colours Matte eyeshadow palette - 01






Saffron 12 colours Matte eyeshadow palette - 02









Saffron 12 colours Matte eyeshadow palette - 03








Ik vind de pigment van deze eyeshadow palettes echt heel mooi en lekker fel! Dat had ik niet zo mooi verwacht. Deze kleuren zou ik niet zomaar overdag gaan gebruiken maar meer voor speciale looks.

Het enige nadeel is wel dat de oogschaduw erg poedert en je dus niet te veel te gelijk op je kwast moet doen omdat het er zo weer van je kwast af valt.


Wat vinden jullie van deze kleurtjes??


Deze Saffron 12 colours Matte eyeshadow palettes zijn voor 2,49 te koop bij de BigBazaar!
Nieuwere post Oudere post Homepage

0 reacties: