Nieuw: Sleek - The original 594 + swatches

By | 22:45 1 comment

Al heel lang wil ik een palette van Sleek! 
Alleen kan ik gewoon niet kiezen want alle palettes zien er gewoon zo mooi uit.




Toen ik 2 weken terug op marktplaats aan het rond neuzen was kwam
ik deze Sleek palette - The original 594 tegen.
Deze was niet gebruikt en was met verzendkosten erbij maar 5 euro.

Lang hoefte ik er niet over na te denken, want hoevaak vind je nou een sleek palette ongebruikt voor maar 5 euro?!


Benieuwd naar meer foto's en swatches?  Kijk dan snel verder!!




De palette zelf is mooi van formaat niet te groot en dun op de achterkant staat de naam van de palette.


Deze palette bevat mooie rustige kleuren die je mooi samen kan combineren.


En wat ik al had verwacht is de pigment van Sleek ook heel mooi. Alleen vind ik het jammer dat de kleuren geen naam hebben.


Voor een eye-look heb ik gekozen voor de kleuren:
Geel/Wit (Onderste rij 1e), Donker Roze (onderste rij, 3e) en de leger Groene (ondersterij, 6e).





Ik ben erg blij met deze palette en ben al druk aan het nadenken wat mijn 2de palette van Sleek wordt!!

Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking: