Nieuw: 2x La Femme Pearl eyeshadow palettes + Swatches

By | 09:00 1 comment
Sinds kort hebben wij nu een hele grote Big Bazaar hier in de stad.
Deze verkoopt dan ook veel meer make-up!

Als ik in de buurt ben ga ik altijd wel rond snuffelen daar, zo kon je zien dat ik laastst 3 mooie felle palettes van Saffron bij de Big Bazaar had gekocht.  (Zie link)



Nu zag ik deze mooi gekleude oogschaduw palettes van La Femme liggen. Ik had al eerder van het merk La Femme oogschaduw gekocht en daar was de pigment mooi van.

Dus ik hoopte dat het bij deze palettes ook zo was.

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!



Deze palettes zijn qua formaat even groot als een Sleek palette. Ook is het mooi doorzichtig met een kleine tekening erop. Zo kun je de kleuren mooi zien!


 (Links palette 01 en Rechts palette 02)

Zoals de naam van de palette al zegt hebben deze kleuren een mooie parelmoer effect.
Ik vind het alleen wel jammer dat sommige kleuren in beide palettes zitten en dat zelfs in palette 02, 2 dezelfde kleuren zitten.


La Femme Pearl eyeshadow palettes - 01





La Femme Pearl eyeshadow palettes - 02



Ook het pigment bij deze 2 palettes zijn erg mooi. Vind het alleen wel een nadeel dat er een bepaalde geur aan deze oogschaduw zit.

Het valt me steeds meer op dat goedkope oogschaduw palettes ook een hele mooie pigment hebben.


Deze palettes kosten maar 2,59 bij de Big Bazaar!

Nieuwere post Oudere post Homepage

1 opmerking: