Nieuw: Essence - Wave Goddes: Highlighter en Oogschaduws

By | 17:18 2 comments

 Gister zag ik dat ze in de essence schap de nieuwe trend editie: Wave Goddes liggen.
Deze editie is gericht op de zomer en de strand en hebben verschillende nagellakjes, body tattoo's, eyeliners, tinted lipbalsem, blush tint, beach hair spray, zonnenbrilhoes, highlighter en oogschaduws.

Ik heb nu alleen voor de highlighter en de 4 oogschaduws gekozen.
Maar misschien dat ik ook nog wel de bijpassende eyeliners ga kopen.



De kleuren die ze hebben gekozen vind ik zelf heel erg mooi, ik ben gek op blauw!

Benieuwd naar meer foto's en swatches? Kijk dan snel verder!

Als eerste de Highlighter powder.

Essence: Wave Goddes - Highlighter 01 Sparkling Goddes


 



De verpakking is simpel en heeft het zelfde model als elke highlighter die Essence uitbrengt. In de poeder zit de bloem afgedrukt dit maakt het toch wel een leuke highlighter om te zien.


Essence: Wave Goddes - Oogschaduws


De oogschaduws zitten een een klein potje! Wel zijn ze allemaal gekleurd in de kleur van de oogschaduw en dit maakt het wel leuk om te zien. En ook handig voor in je stash!

Verder hebben deze oogschaduws een glazzende finnish!


Essence: Wave Goddes - 01 Have a Break


Dit is een mooie lichtblauwe kleur!


Essence: Wave Goddes - 02 Crush on Blue


Dit is een mooie donkerblauwe kleur!


Essence: Wave Goddes - 03 Stand up and Paddle!


Dit is een hele licht blauwe/grijze kleur!


Essence: Wave Goddes - 04 Better when you surf


 Deze perzik kleur valt buiten de blauw tinten. Maar is wel erg mooi!


Swatches!!

Zoals je kan zien hebben de oogschaduws een hele mooie pigment!
Mijn favorieten zijn de donker blauwe: Crush on Blue en de Perzik kleur: Better when you surf!

De Highlighter vind ik erg tegen vallen, je ziet er gewoon niets van. Ja een paar glitters maar dat is dan ook alles. Misschien dat deze nog anders uitpakt op foundation maar dat ga ik nog wel een keer testen.


Gaan jullie nog wat van deze essence: Wave Goddes editie kopen?

Nieuwere post Oudere post Homepage

2 opmerkingen:

  1. De highlighter heb ik eerder ook gezien, hij valt mij erg tegen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt jammer, maar gelukkig zijn de producten van essence niet zo duur.. dus dan scheelt het weer

      Verwijderen